Hilton відкриває мережу економ готелів

Готельний оператор Hilton Worldwide Holdings Inc. представив новий бренд, під яким працюватиме мережа доступних за вартістю готелів. Як повідомляється в прес-релізі компанії, мережа, що запускається, діятиме під маркою Tru by Hilton.
 
Перший готель під новою назвою почне працювати наприкінці 2016 року у США. Hilton також має домовленості з більш ніж 130 готелями країни, готовими використовувати бренд Tru. Надалі Hilton планує вивести марку на інші ринки.
 
Як вказує Bloomberg, номер у Tru by Hilton коштуватиме від $80 до $90 за ніч. За даними USA Today, доба проживання коштуватиме відвідувачам $90–100.
 
За словами генерального директора Hilton Worldwide Крістофера Нассетти, Tru стане 13-м брендом у портфелі компанії і може зрости до найбільшої мережі в рамках Hilton за кількістю номерів. Зараз найбільшим брендом оператора є Hampton, під яким працюють 2,1 тисячі готелів, що мають у своєму розпорядженні більш ніж 200 тисяч номерів.