Авіакомпанії вже літають за новими правилами. Що змінилося?

 
     
На сайті Державіаслужби опубліковані зміни у правилах повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу, які були прийняті ще у серпні та набули чинності на початку листопада. З них випливає, що багато норм, які раніше було затверджено регулятором, тепер формулюватимуть самі перевізники. Наприклад, кожна авіакомпанія має право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації на рейс та посадки на борт. Правила перевезення ручної поклажі тепер теж можуть прописувати перевізники, виняток встановлений тільки для дитячого харчування, дитячої дорожньої колиски для немовлят, дитячої коляски, милиць, та інвалідних візків — вони, як і раніше, залишилися у списку дозволених до перевезення понад норму. Прибрали також обмеження ваги тварин, які перевозяться в салоні повітряного судна: згідно з новими правилами, цю норму також може встановлювати авіаперевізник. Серед інших нововведень: дозволено використовувати документи в електронному вигляді при реєстрації на рейс, затримка рейсу на час понад 48 годин прирівнюється до його скасування, рейс також вважається виконаним у разі передачі його виконання іншому авіаперевізнику, який забезпечує перевезення всіх пасажирів. З аналізу змін також випливає, що збільшений ліміт компенсацій при затримці рейсу — до $7,6 тис., а при втраті чи пошкодженні багажу максимальний розмір компенсації становитиме близько $1,8 тис.
 
Втім, фахівці ринку зазначають, що, по суті, Державіаслужба закріпила де-юре те, що перевізники й так уже зробили де-факто. «Час закінчення реєстрації у різних перевізників і так уже відрізнявся, всі керувалися своїми внутрішніми нормами. Максимальна вага тварин, яким можна подорожувати в салоні, також прописана по-різному. Авіакомпанії змінювали нормативи і раніше, але це не було закріплено неофіційно», - розповів директор Tabu Tour Максим Циркель.