Підписка на
Ми підберемо для Вас найкраще
Країни світу
Австрія
Андорра
Аргентина
Болгарія
Бразиліа
Велика Британія
Угорщина
В'єтнам
Німеччина
Греція
Грузія
Данія
Домінікана
Єгипет
Ізраїль
Індія
Індонезія
Йорданія
Ісландія
Іспанія
Італія
Камбоджа
Кенія
Кіпр
Китай
Куба
Маврикій
Мадагаскар
Македонія
Малайзія
Мальдіви
Мальта
Мароко
Мексика
Монако
Непал
Нідерланди
Норвегія
ОАЕ
Польща
Португалія
Росія
Сейшели
Сінгапур
Словеччина
Словенія
Барбадос
США
Канада
Перу
Таїланд
Туніс
Туреччина
Україна
Фінляндія
Франція
Хорватія
Чорногорія
Чехія
Чилі
Швейцарія
Швеція
Шрі-Ланка
ПАР
Ямайка
Японія
Естонію та Фінляндію з'єднає тунель
Міністр економіки та комунікацій Естонії Крістен Міхал та міністр транспорту та зв'язку Фінляндії Анне Бернер у вівторок підписали у Таллінні меморандум про співпрацю двох держав у галузі транспорту, важливим пунктом якого є вивчення можливості будівництва тунелю між Гельсінкі та Таллінном по дну Фінської затоки, повідомила прес-служба естонського міністерства.
Вартість тунелю завдовжки 80 кілометрів оцінюється в 13 мільярдів євро. Згідно з попередніми дослідженнями, проект може бути реалізований, якщо не менше ніж 40% фінансування буде покрито за рахунок коштів Європейського союзу. За оцінками експертів, у день тунелю зможуть переміщатися близько 25 тисяч людей, поїздка від Таллінна до Гельсінкі займатиме близько півгодини, а вартість квитка становитиме 36 євро. Передбачається, що будівництво тунелю буде завершено 2030 року.
За словами Міхала, цей проект має великі перспективи розвитку економічної співпраці між двома країнами. "За допомогою тунелю було б можна створити регіон із сучасним повідомленням, в якому в межах двогодинної поїздки вдалося б поєднати більше 9 мільйонів людей. За початковими оцінками, наявність тунелю, що діє, означало б зростання ВВП Естонії на 0,5% і Фінляндії на 3%" , - сказав міністр журналістам.
Умовою окупності проекту також є будівництво залізничної магістралі Rail Baltic, яка має зв'язати держави Західної Європи з країнами Балтії через Варшаву, Каунас, Ригу, Таллінн і далі з Фінляндією. У проекті Rail Baltic поки що передбачено повідомлення з Гельсінкі за допомогою порома.