Ейфелева вежа підкорює соцмережі

Минулого тижня у популярній соціальній мережі Twitter вперше з'явилася головна пам'ятка Парижа Ейфелева вежа.
 
Статуя Свободи і Тадж-Махал, які вже мають свої акаунти, привітали свою "сестру".
 
Днями на просторах Твіттера з'явилася офіційна сторінка 126-річної паризької пам'ятки та найвідомішої пам'ятки французької столиці. Акаунт 300-метрової вежі зареєстрований під ніком @LaTourEiffel, а серед перших твітів значиться повідомлення "У Парижі з 1889 року, тепер я блищаю в Твіттері".
 
Адміністратори сторінки зазначили, що вирішили відкрити обліковий запис у Твіттері, щоб повідомляти новини про Башту, історичні факти, а також практичну інформацію для відвідувачів. До цього понеділка сторінка Ейфелевої вежі вже налічує 18 300 передплатників.
 
Вже існуючі в мережі Лувр та Центр Жоржа Помпіду мають 653 000 та 566 000 фанатів серед інтернет-користувачів відповідно.
 

Пам'ятки, яка щороку приваблює понад 7 млн ​​туристів з усього світу, також є 1,7 млн ​​передплатників на Facebook.