Підписка на
Ми підберемо для Вас найкраще
Країни світу
Австрія
Андорра
Аргентина
Болгарія
Бразиліа
Велика Британія
Угорщина
В'єтнам
Німеччина
Греція
Грузія
Данія
Домінікана
Єгипет
Ізраїль
Індія
Індонезія
Йорданія
Ісландія
Іспанія
Італія
Камбоджа
Кенія
Кіпр
Китай
Куба
Маврикій
Мадагаскар
Македонія
Малайзія
Мальдіви
Мальта
Мароко
Мексика
Монако
Непал
Нідерланди
Норвегія
ОАЕ
Польща
Португалія
Росія
Сейшели
Сінгапур
Словеччина
Словенія
Барбадос
США
Канада
Перу
Таїланд
Туніс
Туреччина
Україна
Фінляндія
Франція
Хорватія
Чорногорія
Чехія
Чилі
Швейцарія
Швеція
Шрі-Ланка
ПАР
Ямайка
Японія
Ейфелева вежа підкорює соцмережі
Минулого тижня у популярній соціальній мережі Twitter вперше з'явилася головна пам'ятка Парижа Ейфелева вежа.
Статуя Свободи і Тадж-Махал, які вже мають свої акаунти, привітали свою "сестру".
Днями на просторах Твіттера з'явилася офіційна сторінка 126-річної паризької пам'ятки та найвідомішої пам'ятки французької столиці. Акаунт 300-метрової вежі зареєстрований під ніком @LaTourEiffel, а серед перших твітів значиться повідомлення "У Парижі з 1889 року, тепер я блищаю в Твіттері".
Адміністратори сторінки зазначили, що вирішили відкрити обліковий запис у Твіттері, щоб повідомляти новини про Башту, історичні факти, а також практичну інформацію для відвідувачів. До цього понеділка сторінка Ейфелевої вежі вже налічує 18 300 передплатників.
Вже існуючі в мережі Лувр та Центр Жоржа Помпіду мають 653 000 та 566 000 фанатів серед інтернет-користувачів відповідно.
Пам'ятки, яка щороку приваблює понад 7 млн туристів з усього світу, також є 1,7 млн передплатників на Facebook.