Іспанія: Реус створив ресторанний гід для гурманів та любителів знижок

Двоє молодих жителів Реуса створили гастрономічний маршрут ресторанами міста, що дає знижки за так званою «реусською візою» (Visat Reusenc). Цей своєрідний ресторанний гід, розроблений 27-річними підприємцями — Марком Прадесом та Алексом Манчо — дає доступ до акцій та знижок на меню загалом у 20 ресторанах-учасниках проекту.
 
Молоді новатори (один із них — інженер, а інший — фахівець галузі брендингу та маркетингу) навчалися за кордоном, а зараз вирішили зайнятися просуванням каталонської кухні.
 
"Коли живеш за кордоном, то на дистанції краще відчуваєш і розумієш, що каталонська кухня має високу якість, просто люди її недостатньо цінують", - каже Марк Прадес. Виходячи з цієї ідеї, вони й розробили свою «реуську візу» — спеціальну книжку, яка дає право брати участь у акціях, які пропонують кожен ресторан. Щоразу, коли відвідувачу надається знижка, заклад проставляє у ній відповідний штамп. «Якби це був паспорт», — коментує Марк.
 
«Крім того, більш як половина ресторанів пропонують знижки у вихідні дні. Є знижки до 50% на конкретне меню, 30% – на окремі страви та 20% – на загальний рахунок. Кожен ресторан обрав свій варіант. Ми хочемо відійти від сезонних знижок. Тому проект, швидше, призначений для жителів Реуса, ніж для туристів».
 
Враховуючи, що гід діє протягом шести місяців (з 7 січня до 30 червня 2016 року), за підрахунками творців, постійний користувач зможе за цей час заощадити понад 200 євро.
Вартість "Visat Reusenc" - 20 євро. Її можна придбати на сайті www.visatreusenc.cat або в магазинах L'Orangette і El Portal de Catalunya.
 
Серед 20 ресторанів-учасників є відомі імена, а є й ті, що відкрилися нещодавно, як, наприклад, «7 de Tu». Шеф-кухар цього ресторану, Карлес Жункоза, пояснює свою участь просуванням бренду та залученням нових клієнтів.
 
Фактично однією з цілей, які переслідує проект, є популяризація закладів. «Наша ідея полягає в тому, щоб зламати економічні бар'єри та сприяти просуванню ресторанів», — робить висновок Манчо.
 
Крім того, за словами творців, частину прибутку від проекту буде направлено до Продовольчого фонду комарок Таррагони.