Підписка на
Ми підберемо для Вас найкраще
Країни світу
Австрія
Андорра
Аргентина
Болгарія
Бразиліа
Велика Британія
Угорщина
В'єтнам
Німеччина
Греція
Грузія
Данія
Домінікана
Єгипет
Ізраїль
Індія
Індонезія
Йорданія
Ісландія
Іспанія
Італія
Камбоджа
Кенія
Кіпр
Китай
Куба
Маврикій
Мадагаскар
Македонія
Малайзія
Мальдіви
Мальта
Мароко
Мексика
Монако
Непал
Нідерланди
Норвегія
ОАЕ
Польща
Португалія
Росія
Сейшели
Сінгапур
Словеччина
Словенія
Барбадос
США
Канада
Перу
Таїланд
Туніс
Туреччина
Україна
Фінляндія
Франція
Хорватія
Чорногорія
Чехія
Чилі
Швейцарія
Швеція
Шрі-Ланка
ПАР
Ямайка
Японія
Найкращий рецепціоніст працює в Іспанії

Іспанка Софія Барросо – найкраща працівниця ресепшн у світі. Принаймні, у цьому впевнене журі Міжнародного конкурсу портьє, що днями завершився у Відні.
Загалом у фіналі першості у своїй майстерності з прийому та реєстрації гостей у готелях воювали 15 співробітників з таких знакових готелів світу як дубайський Burj Al Arab та сінгапурський The Raffles Hotel. Однак найкращою з найкращих пощастило стати 27-річній іспанці, яка відповідає за стійку ресепшн розкішного п'ятизіркового комплексу Villa Magna в Мадриді.
Так, саме Софії Барросо вдалося дипломатично відбити критичні нападки користувачів порталу TripAdvisor, заспокоїти незадоволених постояльців і вирішити інші практичні завдання, передбачені конкурсом.
Втім, на думку самої переможниці, для того, щоб досягти успіху, працюючи в установах індустрії гостинності, недостатньо лише добре розвинених комунікативних навичок. Тут також потрібні «харизма, привітність, здатність до співпереживання та вміння зберігати спокій».